قائم مقام سازمان نظام پرستاری با اشاره به چالش‌های ایجاد شده توسط معاون پرستاری دوره گذشته، گفت: فعالیت‌های شخص وزیر مغایرتی با سیاست‌های سازمان ندارد.


اعتراض قائم مقام سازمان نظام پرستاری به عدم تعویض معاون پرستاری وزارت بهداشت

محمد شریفی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تندرست نیوز، با اشاره به معارفه یا ابقای برخی معاونان توسط وزیر بهداشت، گفت: آقای هاشمی وضعیت همه معاونان را اعلام کردند اما از معاون پرستاری چیزی نگفتند. از خبرنگاران درخواست پیگیری این موضوع را دارم.

وی ادامه فعالیت‌های هاشمی را مغایر با سیاست‌های سازمان نظام پرستاری ندانست و افزود: ما با ماندن وزیر مشکلی نداریم. دردسر ما عملکرد حوزه پرستاری وزارت بهداشت است که امیدواریم در این دوره با اتخاذ تصمیم و انتخاب معاون مناسب، چالش‌های دوره گذشته را شاهد نباشیم.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری ابقای معاون پرستاری وزارت بهداشت را به معنای ادامه سیاست های گذشته خواند و عنوان کرد: عملکرد معاون دوره اول وزارت آقای هاشمی مطلوب نبوده و این چهار سال التهاب و تنش در جامعه پرستاری ایجاد شده است. 

شریفی مقدم یادآور شد: مواضع سازمان نظام پرستاری بر اساس برنامه‌ها و سیاست‌های وزیر بهداشت تنظیم می‌شود، بنابراین چالشی با شخص وزیر نخواهیم داشت.