مدیرعامل سازمان انتقال خون در نشسست با مدیران شرکت‌های تولید کننده و دانش بنیان تجهیزات پزشکی گفت: فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بین المللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکت‌ها ضروری است.
فرهنگسازی یکپارچه در تولید، توزیع و بازاریابی محصولات برای به دست آوردن بازار منطقه


به گزارش تندرست نیوز، علی اکبر پور فتح اله ضمن معرفی ظرفیت‌ها و امکاناتی که ایران در تصاحب بازار منطقه‌ای می‌تواند داشته باشد به شرکت‌های تامین کننده تجهیزات و ملزومات انتقال خون گفت: با تشکیل یک تشکل منسجم و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های خود، هسته قوی بازاریابی و برنامه ریزی تشکیل دهید تا با هدف به دست آوردن بازار منطقه‌ای فعالیت هدفمند منسجم و تعریف شده‌ای را در این راستا شکل دهیم.

وی با اشاره به نقش مهم ایران در ارتقای انتقال خون کشورهای منطقه و تدوین برنامه راهبردی انتقال خون این کشورها و تامین فرآورده‌های مورد نیاز و تجهیزات به صورت منطقه‌ای بیان کرد: این ظرفیت بسیار مهمی است برای شرکت‌های تولید کننده داخلی تحت برندهای معتبر بین المللی و ایجاد برندهای قابل اعتماد تا محصول خود را در قدم اول به کشورهای منطقه و در قدم دوم به دنیا معرفی و عرضه کنند.

مدیر عامل سازمان افزود: فرهنگسازی یک پارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بین المللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکت‌ها ضروری است.

پور فتح اله تاکید کرد: همکاری این شرکت‌ها در قالب یک انجمن یا کنسرسیوم می‌تواند با کمک خرد جمعی و ایجاد هم افزایی به شناخت کمبودها و رفع نقاط ضعف و اصلاح روندها منجر شود.
مدیران شرکت‌ها نیز در ادامه این نشست به طرح نظرات و پیشنهادها و ارائه ظرفیت‌های همکاری پرداختند.